söndag 12 april 2009

Bortges mot postkostnad

Bland alla stickgarner hittade jag två påsar med garn jag inte vill ha. Så om det finns nån som vill ha dem, lämna en kommentar!! Själva garnen tar jag inte betalt för, men dock postkostnaderna...

Det ljusgula garnet är Freesia Crepe, Sönderborgs garn, Kamgarn, ren ull. Finns totalt 326 g. Färgen på bilden är allt för ljus, garnet är mera gult på riktigt...




Det ljusbruna/bruna garnet är också Freesia Crepe från Sönderborgs garn i Danmark. Också kamgarn à 50 g nystan (löpmeter ca 367 g). Finns totalt 307 g om man räknar med ett påbörja litet framstycke som man kan riva upp... Lite mörkare är garnet på riktigt...



Är det här nåt du skulle vara intresserad av? Lämna alltså en kommentar eller meila mig, så tar jag kontakt! Bor du i närheten är det förstås bara att komma och hämta påsarna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar