söndag 12 april 2009

Roligt på bio?

Uppjagad, uppskärrad och vettskrämd sitter jag nu i mit hems trygga vrå. Kan ju lugnt säga att bion inte alls var det jag hade trott... Jag trodde faktiskt att titeln var på engelska och att vi skulle få se nån typ av romanisk komedi!!! Hade jag vetat att det skulle bli en kriminaldeckare med inslag av triller, hade jag blivit hemma. Där har ni också orsaken till att jag inte reagerade på namnet Stieg Larsson, att han skulle vara deckarförfattare, för jag läser inte sådana böcker!! Men efter att ha "plågats" i 2,5 timmar är jag glad över att vara hemma :) Nån mors vila blev det inte tal om, vettskrämda körde vi hemåt både jag och svägerskan, mer upp i varv än när vi bänkade oss i biosalongen. Enda botemedlet är nog lite stickning nu, så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar