onsdag 16 december 2015

Sextonde december

Får börja med ett förlåt, gårdagens lucka gick i stöpet... :(

Det här med att ladda upp mönster på Ravelry är inget jag gör ofta, har totalt gjort det 4 gånger, det är lika svårt varje gång. Nu hakade jag upp mig på att jag inte fick in pdf-filen till en början, vilket ledde till att jag skrev till admins och bad dem ta bort det halvfärdiga projektet, som då var uppladdat utan mönster. Sen finurlade jag vidare och kom på hur man gjorde, fick uppladdat mönstret! Dum som jag var tänkte jag inte sen mer på att meddela admins om detta så mitt mönster blev borttaget i går kväll... I och med detta så försvann det ur allas bibliotek, det fanns inget bakom länken som ni hade sparat. Nu har jag lagt in mönstret på nytt, så nu kan ni återigen ladda hem julkulan Tapet, klicka här.

Som plåster på såren ger jag er idag julkulan Bård! En till julkula inspirerad av mönster jag har hittat i Juthbacka herrgård :) Själv har jag faktiskt inte hunnit sticka denna ännu så ni får titta på en bild från min julgran från något år tillbaka. Jag kommer att ladda upp en bild på julkulan till Ravelry så fort jag har stickat den, man ser dock hur kulan kommer att se ut när man laddar ner mönstret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar