söndag 10 november 2013

Mössbehov

Nej, jag har inget akut behov av möss, bevare mig väl. När man tittar ut i dag, denna farsdag, så kunde man tro att det är tidig september istf mitten av november som det faktiskt är. Det regnar och är plusgrader. Jag som älskar våra årstider önskar att det kunde börja snöa nån gång, allt blir så mycket ljusare och "renare" då. Det börjar bli mörkt redan kl 16 som det är nu.

Men vintern kommer nog, det gör den varenda år ;) Konstigt nog har jag x antal sjalar och halsdukar men bara ett fåtal mössor som jag använder! Detta måste jag genast råda bot på! Hittade en mössa på Drops som jag hade garnet till hemma, i fredags satte jag upp maskorna. Garnet känns underbart i händerna, får se sen hur det är mot huden, hälsningar den superkänsliga stickaren.




Mönstret hittar ni på Drops design, här närmare bestämt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar