fredag 19 november 2010

Gott att vara jag

När jag kom hem idag möttes jag av två stora paket innanför dörren. Jag försökte febrilt komma på vad det är jag har beställt, men kunde inte förstå vad det var i paketen... Så jag slet upp det första paketet...







Yes! Det är ju mina julmust-flaskor som jag vann tidigare, se inlägg nedan... Ska försöka spara på dem lite, en flaska tror jag dock vi måste öppna och smaka på ikväll :)





Sen fick jag också det andra paketet i hemlis bytet. En limegrön postpåse, som jag alltid lyckas riva upp så att all stoppning flyger all världens väg, full med godsaker. Jag fick en Lindt Sea salt chokladplatta, spännande, en vacker anteckningsbok, ett kort med lite mer info och två nystan Semilla i härligt vacker orange... Senast idag funderade jag på detta garn, om jag borde ta in det till garnstugan... Perfekt då jag nu får testa det själv först!! Nu tar jag gärna emot tips på vad jag kan sticka utav två nystan Semilla... Tack snälla hemlis!! Nu ska jag ut på lite detektivarbete... Ska leta reda på en kantor som tycker om barnprogram  ;)

 



 

2 kommentarer:

  1. Vilka fina paket du fått! Den chokladen köper jag ibland här i Frankrike. Annorlunda men god i lagom mängd.
    Har du sett att Anna Stickfrossa har gjort en sjal i Semilla?

    SvaraRadera
  2. Härliga paket. Fint att du fick flaskorna hela fram och att de sändes till Finland. Men hur ska du kunna hålla dig så de inte är slut före jul? :)

    SvaraRadera