tisdag 14 september 2010

Små - men för stora...

Fick en försiktigt förfrågan om jag skulle kunna ha tid att sticka ett par sockor åt min gudson... Tid?? Om jag inte har det, så tar jag den nånstans, det är klart att R ska få nya sockor av gudmor/faster!! Plockade fram 3 nystan ur min restgarnslåda och satte igång. Det visade sig att sockorna är mer passande en 2 åring än en 1 åring, men han får dem nu i alla fall + att jag lägger upp maskor för ett par nya, denna gång mindre, sockor...

Dessa är sockor nr 2 i sockskörden...






Garn: Diverse rester
Åtgång: 48 g
Stickor: Knit pro 3.25 mm
Till vem?: Gudsonen <3>

1 kommentar:

  1. Så fina sockor du stickat. Både dessa och Fa Fa.
    Jag ska inte på Stickameras stickläger. Jag ska på en liten tur bara några mil hemifrån :-)

    SvaraRadera