tisdag 20 juli 2010

Huivilankavaihto!!

Det blev många inlägg idag... :)


Idag kom ett efterlängtat paket på posten. Jag har deltagit i ett sjalgarnsbyte på Ravelry och idag kom mitt paket!


Jag fick 3 (!!) härvor Wetterhoff Silvia (korrigerat: jag läste etiketten fel första gången och fick det till Sivilla som är ett garn utav helt annan karaktär :) ) i en alldeles underbar grön färg, precis JAG! Utöver detta fanns det en hel massa mönster på olika sjalar, Haruni, Swallowtail, Kiri, Aeolian osv. Många att välja mellan alltså! Det fanns också en rundsticka i paketet, Addi Lace, som jag länge velat pröva! Tack vare den, eller på grund av kanske, varma sommaren har de flesta undvikit att skicka choklad i paketen i rädsla för att den ska smälta så i stället för choklad fick jag chokladte och 2 olika storters Nescafe kaffe-påsar. På kortet, som jag tror är hemgjort, fanns ett härligt tovat reflexhjärtan... Allt detta var packat i en vacker presentpåse :) Jag måste vara det lyckligaste stickerskan i världen idag!








Iso kiitos Anna!!! Ihan täysi napakymppi! Rakastan tätä lankaa, ei taatusi kutia :) Ihanan paketin olet koonnut! Hyvää kesänjatkoa sinulle!





På bilden högst upp skymtar nåt turkost... Det är min Buttercup som är redo för bloggning... Ja, bilder måste tas innan dess... Över stolen hänger också min North Roe sjal, den är äntligen färdigblockad! Mer om dessa en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar