torsdag 10 december 2009

Hemlis 6, första paketet!

Vilka underbara postdagar! Idag väntade ett härligt limegrönt tjockt kuvert i min postlåda när jag kom hem!! Hemlis!! Jippii!!










I paketet fanns Daim choklad (som tillsammans med vit- och mintchoklad är absolut favoritchoklad nummer ett!!), ett kort, tepåsar, torkade trattkantareller (underbart!!) och en härva underbart ullgarn från Ullcentrum på Öland! Färgen på garnet är mer än mitt i prick, precis mina älsklingsfärger!! Härlig höstkombination :) Underbart! Färgerna på garnet är dock tydligen svåra att fånga på bild, det som ser grått ut är egentligen härligt skogsgrön... Svamparna ska jag sätta i en köttgryta till helgen, perfekt! Så tusen tack, du stickande hundägare från södra Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar