måndag 23 februari 2009

Knappar och hemlisar

Suck... Jag hade skrivit hela detta inlägg för en liten stund sen. När jag skulle publicera inlägget försvann det ut i cyberrymden :( Så jag får ta om det...

Jag hara alltså varit ute på knappuppköp idag... igen... Nu lyckades jag lite bättre, denna gång hittade jag 7 st härliga pärlemorknappar! Så nu ska jag sy fast dem och sen blocka koftan. Sen ska jag sticka klart dotterns andra skaftlösa socka, efter det väntar vår vovve Vilma på en tröja... Hon är klippt nu och fryser mest hela tiden så det skulle nog behövas... Men vi konstaterade att det stämmer det vi hört, pälsen växer fortare på vintern! Det hade jag inte vetat...


Jag glömde i mitt förra inlägg att tacka min kära Hemlisvän! I fredags fick jag ett brev av henne, vilken överraskning! Hon hade skickat en påse med stickringsmarkörer åt mig! Tack så mycket kära du, du gjorde en annars så sorglig dag något bättre! Jag ser fram emot våren i hemlistecken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar