söndag 12 januari 2014

Planering

Bästa sortens planering, reseplanering! Mitt nya jobb för med sig jobbresor, resan nästa vecka tar mig till vårt västra grannland. När jag helt plötsligt befinner mig 100 km från underbaraste Ulrika, ja då r det självkart att vi ska träffas! Får fjärilar i magen när jag tänker på att jag på onsdag ÄNTLIGEN får krama henne igen! Nyss såg jag på facebook att det inte räcker så, jag kommer att få träffa Amanda också!! Det riktigt spritter i kroppen, heelt fantastiskt! Inte bara ska jag få bekanta mig med Grythyttan med omnejd, får även inklämt en stickträff! Ren och skär lycka ❤


5 kommentarer:

  1. Åh, jag längtar! Tänk att vi får ses snart igen! iiiiiiih <3

    SvaraRadera
  2. Ibland har man tur! Hoppas det blir fint!

    SvaraRadera
  3. Låter kanon!
    Och det där du föreslog i april låter inte heller så dumt...lär hamna högt på min "må gott varje månad lista"
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle bli så himla glad om du kunde komma på sticklägret hit! Vore toppen!! / Mikaela

      Radera
  4. Låter kanon!
    Och det där du föreslog i april låter inte heller så dumt...lär hamna högt på min "må gott varje månad lista"
    /Ann-Britt

    SvaraRadera