lördag 16 februari 2013

A must have!

Jag har spenderat dagen på Garnyra idag. Det blev en synnerligen yr, men trevlig dag full med garn, stickande, nya bekantskaper och nya garn! Har både sålt och köpt garn och även hållit två kurser! Maria och Annica hade med sig utav sina handfärgade garn, två härvor ville absolut flytta med mig hem. Ännu funderar jag på en gul härva som jag lät bli att köpa, månne den inte också hade kunnat trivas hemma hos mig? Den ligger under den turkosa nere i bild...









Dottern har varit i Ruka en vecka. Bland annat den här fick jag av henne när hon kom hem. Man smälter... :)







1 kommentar:

  1. Härligt! Och jag gluttar på Colinettegarnet i ditt förra inlägg och funderar på hur man får färgerna så blandade. Jag har mina teorier... Nästa färgardag tänker jag prova.

    SvaraRadera