måndag 29 november 2010

Julklapp

Min tur är med mig, fortfarande... Nu har jag haft den stora turen att vinna i Medeas lotteri! En vacker tygkasse + en Voddler-ticket är på väg till mig så småningom. Lyckliga jag, alltså!!

Stickat har jag hela helgen. Vi har slappat tillsammans, både maken och barnen har varit hemma hela helgen. Det har varit otroligt skönt att bara få vara, bara njuta och vara tillsammans. Det som jag har stickat kan jag inte visa här dock, det är fråga om julklappar med andra ord... Vet åtminstone en som läser min blogg som inte får se dessa klappar ännu  ;) Så mamma, du får ge dig till tåls lite ;) Men klapparna är fotade och blir bloggade sen vid jul...

Nu är jag tvungen att påbörja en ny stickning. På ett sätt är det inte mitt fel, vad kan jag åt det att Permin tagit fram ett så härligt garn så jag inte a) kan låta bli att beställa utav garnet till garnstugan och b) sticka utav ena färgen själv  ?! ;)

2 kommentarer:

  1. Det var väl första pris? Grattis! Jag kom på att jag glömt svara på din fråga; Jag gillar alla starka färger, grönt, rött, gult, orange, blått, lila osv. Det enda jag inte är förtjust i är bleka pastellfärger. :-) Jag saknar dig! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Kära nån, vilken turgumma du är. Grattis till vinsten.

    SvaraRadera