onsdag 6 oktober 2010

Stickpåse

Idag fick jag min fina stickpåse! En verkligt fin påse var det dessutom... Den är häftigt randig på utsidan, gillar skarpt, och fodrad med ett orange tyg, gillar även det. Plus en massa praktiska fickor som finns inuti påsen, mycket användbart! I påsen fanns ett par parstickor i grönt metall, grönt e alltid rätt hos mig... Även ett mönster på Lovikka vantar och mössa fanns med. Perfekt, jag vet en som skulle bli glad över att få ett sånt set  ;) En liten plaspåse med en stor säkerhetsnålstyp, 4 st häftiga stickmarkörer och en miniöverstrykningspenna. Perfekt Elisabeth! Tack så jättemycket! Jag kommer garanterat att få användning för denna! Det blev ju nästan en födelsedagspresent det här, bara en dag för fort ;)









1 kommentar:

  1. Vad roligt att den passade. Jag gillar också färgerna jättemycket men jag skulle inte använda den om den hade fått stanna hos mig ;)
    Vilken trevlig blogg du har, den kommer jag att fortsätta titta in i.
    //Elisabeth

    SvaraRadera