fredag 8 oktober 2010

Överraskning

Idag fick jag ett härligt paket i postlådan... Min kära hemlis har skickat mig det första paketet i hemlis-7 bytet! En dag efter min födelsedag, nästan mitt i prick ;)




I paketet fanns två nystan härligt Drops Alpaca garn i ljuvlig röd nyans, en härva fullkomligt ljuuuuuvligt Manos silk blend i brunt, perfekt till mig! Får fundera noga på vad jag ska hitta på med dessa härligheter, alpaca blir troligen ett par muddar som jag har lovat teststicka. Sen fanns också en platta mörk choklad och en härlig teblandning, Uppsala-blandning heter den... Min hemlis bor alltså i Uppsala, mer än så vet jag inte ännu i detta skede. Tusen tack kära du! Fullträff!




1 kommentar:

  1. Jag skrev visst i din blogg på Garnstugan :o) Skriver här med då =) Visst är det praktiskt med top-down stickningar - inget att montera (för det mesta) & man kan använda direkt (jag är ingen vän med blockning när det inte är ett absolut måte, ett ont måste..) Grattis i efterskott & vilket fint paket du fått av din hemlis!

    SvaraRadera