torsdag 10 juni 2010

Bilder på Daybreak

Här följer en serie (läs: sämre) bilder på den vackra sjalen Daybreak...






Dynorna ur gungan tycks vara under tak fortfarande... Ingen som suttit i den i dag alltså...



Vadå märklig min?? Och ingen ser väl "snöskuttorna" som står uppemot väggen?? Vi brukar plocka in dem bakom lekstugan varje vår, men det har nu tydligen inte riktigt blivit av...


Jag ser tydligen trött ut... Eller så kisar jag så där annars bara... Eller kanske jag helt enkelt var i färd med att blinka när sonen knäppte bilden :) Jag har tendens att hålla högra ögat stängt, eller halvstängt eller täckt med ena handen som för att klia mig i ögat, när jag talar med folk eller blir fotograferad. Detta för att jag har gråstarr på det högra ögat... Vilket i sin tur leder till att jag inte alltid har koll på vart ögat tittar... Människor som inte känner mig börjar titta runt sig för att se vem jag talar med :( Så för att göra det lättare brukar jag dölja ögat...

Den sista bilden är nog bäst :)

Mönster: Daybreak (finns på Ravelry)

Garn: Teetees Alpakka, grönt och grått

Stickor: Knit pro rundsticka nr 3.5 mm eller 4 mm...

Åtgång: 114 g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar