fredag 4 juni 2010

1 års kalas!!




Inkommande lördag är det 1 år sedan jag pirrigt godkände att webshopen är klar för att öppnas... Det var spännande (är fortfarande) att se hur många besök jag fick in första dagen och självklart hur många beställningar jag skulle få... Det har varit ett intressant år, har lärt mig massor, träffat många härliga människor och fått njuta av garn och stickning tillsammans med trevliga och likasinnade personer... En kvinnoföretagarkurs har jag också gått, denna kurs sådde ett frö av tankar, tankarna växer till sig men inga beslut har ännu tagits. Kan lugnt säga att det är spännande tider!!




Denna 1 års dag måste ju firas, int sant?! Just nu kan du hitta ett härligt erbjudande på ett underbart garn, Bc garn's Baby alpaca. Lägg också märke till att du får en lott om du gör en beställning innan den 12.6.2010! Jag lottar ut ett härligt garnpaket :) Nya erbjudanden kommer måndag den 7.6.2010...




Ett nytt garn kommer in i butiken på måndag 7.6, håll ögonen öppna!! :)




Den 12 juni har vi vår alldeles egen WWKIP dag här hemma hos mig! Garnstugan har öppet hus, hela huset är fyllt med garn :D Kaffepannan står varm hela dagen! Även denna dag har vi specialerbjudanden, varmt välkoma allesammans!! Var vänlig och meddela om du kan komma, så vet jag på ett ungefär hur många jag kan vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar