lördag 4 juni 2016

På gång just nu

Jag har påbörjat en riktig njutstickning. Meningen var att jag skulle sticka Fog and whisper, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Jag hade inte köpt mönstret när jag skrev inlägget och kunde efter att jag köpt det konstatera att jag inte riktigt tyckte om mönstret. Avigsidan utåt, njae, helst inte. Omvänd rätstickning, tror jag det kallas. Så, jag letade vidare och fastnade för ett annat mönster av Veera, East coast girl (trots att jag bor på västkusten ;) ).






Garnet är en ren njutning! Den här färgen är så otrolig! Det är ett sånt djup i handfärgade garner, varje maska lever! Kan inget annat än rekommendera Ann-Britts garner!





2 kommentarer:

  1. Tästä tulee ihana, niin kaunis värikin! Mun oma East Coast Girl on nappeja vaille valmis, oli tosi kiva malli neuloa. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pitääpä käydä katsomassa sinun rannikko-takkia :D Pitsiosuus oli kiva, nyt on jäljell tuhansia oikeita ja nurjia silmukoita ;)

      Radera