söndag 24 februari 2013

Idunn

Stickar vidare på min Idunn-kofta. Jag har nu nån cm kvar innan resårkanten längst ner. Med 3½ nystan kvar är jag tyvärr ganska säker på att garnet inte kommer att räcka till ärmarna... Håller tummarna och stickar fort, så kanske jag får garnet att räcka ;)






Annars cirkulerar tankarna runt sticklägret just nu. Vi saknar ännu 4 st deltagare för att lägret ska kunna ordnas till utlovat pris. I natt har jag drömt att Arne & Carlos kom med på lägret! Kanske jag borde skicka ett meddelande åt dem och berätta om vårt läger ;) Ni får gärna tipsa alla era vänner och bekanta om lägret, kommer att bli en underbar helg! Garnstugan har nya garn på inkommande lägligt till lägret, även andra spännande nyheter är på gång. Ni som kommer på lägret får första tjing på dessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar