tisdag 27 mars 2012

Guldpengar

Det var det första som trillade ur paketet när jag öppnade det :) Lustigt, iom att jag och pappa diskuterat just det, guldpengar, idag. Med den skillnaden, att den sort jag fick, var ätbar :)

En månad har alltså gått och jag har fått hemlispaket nr 2! En hel massa fint igen en gång, titta bara!






 I paketet fanns choklad, chokladpengar, mintkarameller, massor med tepåsar, en bok om kaffe, en väska gjord av tidningspapper, två nystan Papillon-garn, en ny bekantskap för mig, och sist men inte minst tre nystan Sublime!! Kan knappt fatta detta! I går stod jag i mitt "garnrum" och höll i ett nystan orange Sublime och funderade vad jag skulle sticka utav det. Exakt det som nu kom i paketet, det mörkare! Så nu har jag 4 nystan att sticka nåt fint utav.

Tusen tack kära hemlis :)






3 kommentarer:

  1. Mahtava paketti!
    Tosi kauniin värisiä lankoja..
    Mulla kävi pieni kommellus huhtikuun paketin kanssa minkä omalle snylleni olen suunitellut... Simba tutustu yhteen lankakeristä, enkä taida sitä oikein saada "käsittelemättömän" näköistä enää.. :/ Voih!

    SvaraRadera
  2. va bra saker du fick i ditt paket..Jag va oxå supernöjd med mittpaket..fast man inte vet som är ens hemliga vän..Sublime är ett härligt garn!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det föll i smaken =)
    Det röda garnet, som är som spets, var en chansning. Jag har inte testat det själv, men i affären - uppstickat som en lång halsduk, såg det fint ut. Om du tittar på baksidan av etiketten så finns det mönster till en lång, smal halsduk =) Spännande att se om du vågar dig på den ;) Men det tror jag du gör - du är så superduktig på att sticka :)
    Önskar Dig en härlig påsk & kanske dyker det upp lite "påskgodis" i brevlådan ;)

    SvaraRadera