onsdag 13 juli 2011

Faller av stolen!

När jag körde in på gården ikväll, la jag märke till att locket på postlådan inte gick att stänga... Yes! Paket!! Och vilket paket sen! Jag är speachless och det blir jag sällan! Snälla, fina och visa Lisa har skickat följande underbara garn och grejs åt mig:

Se bara! Garn i massor. Silke, bomull, merinoull & kamel, mer silke och ull... Noro-garnet var det fem före så jag inte köpte via Ravelry i morse, jag tittade på exakt denna färg!!!



Utöver garn i mängder fanns också en stor knapp och 4 st gulliga mindre knappar, alla i ljuvligt grönt. En påse pärlor i härlig färg för framtida bling-bling projekt :) Kaffe med vaniljsmak och mörk choklad fanns också med. Att chokladen dessutom är ekologisk, får du extra + för Lisa ;)





Projektpåsen/kassen är sååå fin!! Har du sytt den själv? Underbart tyg! Och lika fina är de fyra tygbitarna som fanns med, de ska jag definitivt hitta på nåt roligt med!





Tusen tusen tack åter en gång, om du bara visste hur glad jag blev!!

5 kommentarer:

  1. Vilket fint paket - förstår Din Lycka =) Må gott

    SvaraRadera
  2. Nja alltså... Tygpåse av det där slaget får man när man handlar på Gudrun Sjödén - men de är Perfekta stickprojektspåsar! Härligt att du blev så glad! Det är du värd!

    SvaraRadera
  3. Wau!! Mahtavan sisällön paketistasi löysit. Kertakaikkisen ihania juttuja!

    SvaraRadera
  4. vad kul med ett sånt stort garnpaket :)

    SvaraRadera