söndag 13 mars 2011

Thérese

Officiella fo-inlägget för mina Thérese sockor... De har varit flitigt använda ända sen jag fick dem färdiga, tycker massor om dem! Ända som jag skulle ändra på, är att jag skulle sticka hällappen några varv högre, men de funkar nog så här också...






Där ser ni också min uppifrånochner kofta som jag håller på med... Sticka i härlig färgkombination, hallonröd och olivgrön, vackert tycker jag... Garnet är Madonna...



Vilma vill naturligtvis också vara med på ett hörn <3


Garn: Järbos Miniraggi
Stickor: Knit pro 2,5 mm
Åtgång: 62 g
Mönster: Eget hopkok
Speciellt?: Garnet har jag fått av härliga Thérese, tack än en gång söta du! Sockorna är stickade på vår första utlandsresa som gick till Lanzarote i februari. Många minnen finns stickade i dessa sockor. Känner vindarna värma när jag har dem på mig :)


1 kommentar:

  1. Så fina! Och jättehärliga färger, både på sockarna och koftan!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera