torsdag 31 mars 2011

Ändrade planer

Jag hade tänkt blogga om min randiga kofta, a.k.a. knappkoftan, igår. Skulle fotografera den och knapparna... Skulle sy i knapparna. Också eventuellt blocka den. Men de bidde icke som jag menade. Klockan halv åtta gick jag i säng, totalt slut. Så stickade inte en maska, sydde inte en endaste knapp. Men det känns skönt just nu, utvilad som jag är. Ska sticka lite nu på morgonen innan jobbet i stället...

Knappkoftan ja... Hittills har jag skrivit om randiga koftan, men efter att jag igår köpte 13 st (!!!) knappar till koftan så fick den ett nytt namn, knappkoftan. Och än en gång blev jag påmind om det dåliga utbudet knappar här i stan... Den jag ville ha fanns inte tillräckligt utav så jag fick ta två olika, som är nästan lika... Men det blir nog bra, ska försöka fota i kväll, om jag inte även då blir för trött ;)

1 kommentar: