lördag 15 januari 2011

Sammanfattning 2010 + edit....

Jag är lite sen med denna sammanfattning, men bättre sent än aldrig... Jag har fortfarande inte fått vägt min orange Tea leaves cardigan, en sjal ligger i skåpet obloggad... Dessa två ska jag fota och lägga upp när jag kommer hem från jobbet... Men så här ser listan ut, med dessa två medräknade:

Under 2010 har jag stickat.....

SOCKOR: 12 par
SJALAR OCH HALSDUKAR: 8 st varav en alltså obloggad
MÖSSOR: 4 st, till välgörenhet allesammans
TRÖJOR: 3 st varav 1 av obloggad
VANTAR/PULSVÄRMARE: 7 st
FILT: 1 st
BABYPLAGG: 2 st
DISKTRASOR: 2 st
VIRKAT: 2 st, ovägda


Vikten utan dessa två obloggade alster är ynka 3 kg... Betyder att jag minsann får satsa på stora plagg i år, kommer ju inte upp i nån vikt som är nåt att prata om... Har en blogg-vän vars blogg jag läste i morse, hon hade stickat uppemot 15 kg i år!! Har en bit kvar till såna vikter...

Edit...... Kom på att jag också har 3 par tofflor, 1 mössa och 1 sjal obloggade... Så lite till blev det ju, både vikt- och antalsmässigt   :D

1 kommentar:

  1. Vad du har varit flitig!!!Det är nog inte många hundra gram som jag har stickat. Men desto mera har jag beundrat andras alster!!!

    SvaraRadera