söndag 28 november 2010

Första kransen

För några veckor sen talade jag med en kund på jobbet... Hon planerade då hon skulle göra sina julkransar och sin julbock till lillajul. Jag blev inspirerad och i lördags tog jag hunden med mig och gick till skogs. Jag kom hem med en kasse grankvistar. Stommen till kransen är en styroxkrans inköpt på en blomsterhandel för ett år sen... Jag snurrade fast kvist efter kvist och nyss dekorerade jag kransen med band och skylt. Blev riktigt fin, tycker jag...




 
Nu ska jag sätta in en plåt med jultårtor i ugnen, grannarna ska komma in på advenstkaffe... Trevlig 1.a advent!!

4 kommentarer:

  1. Riktigt juligt fin blev den, det tycker jag också!

    SvaraRadera
  2. Lilla jul är en tradition som inte finns i Sverige, så vitt jag vet, tråkigt för det verkar vara väldigt mysigt!

    SvaraRadera
  3. jättefin!! :) har inte gjort en egen krans nån gång, men nästa år kanske :)

    SvaraRadera