torsdag 29 april 2010

Award!!

Utav Lil har jag fått denna trevliga award, tack snälla du!!






Med denna award följer : att man bör tacka för awarden med en länk till givaren, berätta 7 saker om sig själv, ge den till 7 andra bloggare och berätta för dem att de fått awarden...



Så här följer 7 sanningar om mig:



1. Jag hade morotsrött hår, glasögon och tandställning som barn... Blev retad för detta i skolan... Idag skulle jag ge vad som helst att ha samma röda hårfärg som jag hade då!


2. När jag träffade min man hade han inte ens sagt hej, innan jag visste att han var min blivande make...


3. I ett tidigt skede visste jag att jag ville ha barn. Min son föddes när jag var 21 år gammal och vi fick vår dotter när jag var 23 år...


4. När jag var liten ville jag bli isprinsessa... eller ha en handarbetsaffär...


5. Den första tröjan jag stickade åt mig själv var i ljusblått mohair-liknande garn. Jag fick garnet av mormor en dag när jag låg hemma sjuk i feber... Jag minns ännu då jag satt i soffan och stickade på den (jag var ca 13 år gammal...)


6. Jag är en mycket stolt faster till 3 guldklimpar, i januari fick jag den stora äran att bli fadder till det yngsta syskonbarnet, nåt jag längat efter att få bli...


7. I 2 år har vår familj haft husvagn, nåt jag ALDRIG trodde jag skulle skaffa!! Men det är faktiskt riktigt roligt, vi trivs jättebra med en stuga på hjul! Nu i helgen åker vi iväg på vår första husvagnssemester för i år :)



Så där, 7 "sanningar" om mig själv :) Jag har så många bloggar jag följer med dagligen, alla finns i länklistan här till höger... Också flera utöver denna lista... Så jag skickar ut denna award i cybervärlden, ni är alla värda den!!

1 kommentar:

  1. Hejhej =) Jo det ska bli roligt att jobba igen, ska jobba i samma garnaffär där jag jobbade i vintras! Inget vatten har vi fått än, en jag hoppas att det inte dröjer länge nu. Hoppas allt är bra med dig =)

    SvaraRadera