tisdag 15 december 2009

Före - Efter

Tänkte jag skulle visa er lite bilder från vårt vardagsrum... Jag skaffade nya överdrag till vår Ektorp soffa i början av december, blev trött på att hela tiden tvätta de vita... Jag visste nog att jag skulle få ångra mig då vi köpte den vita soffan, men är man envis så är man och köper det man vill ha. Jag sa då redan att jag högst antagligen kommer att ångra mig... Det vita är fortfarande jättesnyggt, så länge det är nytvättat och rent. Men nu har det som sagt ändrat lite:

Vardagsrummet före: (Stjärnan i fönstret är Nykarlebystjärnan. Ett älskat arvegods efter min mormor...)





Vardagsrummet efter:







2 kommentarer:

  1. Ja minä se mietin teillä käydessä, että mikä siellä oli muuttunut....no se sohvan värihän se oli!!! Kivalta näyttää, molemmat!!!

    SvaraRadera
  2. Jamen det var ju snyggt! Här kör vi med vitt ännu, med en massa fläckar på :)

    SvaraRadera