torsdag 29 oktober 2009

Garn och choklad!

Jag har fått mitt paket i stickamera.se:s Garn & choklad-byte. Paketet kom nog redan förra veckan, jag har helt enkelt inte hunnit fotografera paketet förrän idag :( Men jag har tackat Siv redan tidigare via meil som skickade paketet åt mig!! Tack även här :)

I paketet fanns 2 chokladplattor, Lindts mörka choklad (en 85% och den andra hela 90%!). Stark choklad som säkert lämpar sig bättre i bakning än att vräka i sig ;) Ska baka en chokladkaka till helgen och då kommer dessa väl till pass! I paketet fanns också 2 nystan Tove ullgarn i en härlig brun färg. Jag var in till handarbetsaffären idag och fick med mig ett mönster på tovade vantar så det ska det bli av garnet. Men först har jag ca 10 cm på vardera ärmen till broderns kofta kvar... Gäller att sticka endast på den nu, han har födelsedag nästa vecka...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar