torsdag 25 juni 2009

I smyg...

Jobbar just nu, stjäl en minut att kvickt blogga lite :)

En tråkig vecka så här långt... Efter läkarbesöket kom jag hem med förbud att sticka :( Min högra arm är överansträngd, det var inte tennisarmbågen som krånglar. Axeln hård som en sten, borde uppsöka massör... KM masserade mig igår, så det känns lite bättre... Jag ska nog banne mig sticka ett varv eller två nu i helgen, det får bära eller brista ;) Nä, skämt åsido... Jag vill nog få armen i skick nu, så det är bara at "gilla läget" :)

Jag hade planerat att göra en kavalkad med foton nu i helgen på alla mina ufon. Men KM som körde iväg med en bussfull fotbollsälskande ungar i morse, med destination Piteå, har kameran med sig. Vi har en till där hemma men minneskortet på den är fullt, får se om jag skulle ta och lära mig mackapären med vars hjälp man kan flytta över bilderna från det kortet till datorn... En extern hårdskiva borde också införskaffas, bilderna tar upp så mycket plats på datorn!! Nå, vi ser hur det blir...

Nu får jag lov att återgå till jobbet, vi hörs kanske senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar