onsdag 17 december 2008

Färdiga julklappar!

Stickade klart andra sockan till pappa idag. Fäste alla trådar, på samma gång fäste jag trådarna på den bruna candle flame sjalen. Så nu är julklapparna officiellt färdiga! (Om man bortser från blockning vill säga...)

Utan att sticka kan jag ju inte vara så jag nappade i ett nystan 7 bröder som jag hade på stickbordet. Detta nystan håller nu på och blir ett par vantar åt sonen... Bilder kommer senare, orkar inte ta fram kameran mera idag...



Kollar min julklappsväns blogg varje dag, flera gånger om dagen. Fortfarande inget inlägg om att paketet skulle ha kommit fram! Jag letade fram kvittot på postavgiften idag, så paketet är ivägskickat den 9 december... Hoppas det hinner fram innan jul...

Nu ska jag sticka vidare, blir dock en tidig kväll idag. Känner mig trött och måste vila inför kommade julkommers i butiken nästa vecka :) Så är det då man jobbar i butik, speciellt i en matbutik... Låt gå att vi är en liten bybutik, men vi är en uppskattad sådan så bysborna handlar faktiskt till jul hos oss!! Tala om lojala kunder :) Nu -> Stickning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar