onsdag 10 februari 2016

Different lines

Min Different lines är färdig och har varit i flitig använding efter det. Jag älskar den!



Formen är annorlunda än vad man är van med, men den faller ändå fint kring halsen. Garnet är ljuvliga, Wollmeise och Cascade heritage. Mitt första försök med en stark orange Wollmeise + det gröna slutade med att jag rev upp, kontrasten var helt fel. Det här blev bättre om än lite "snällt" och säkert. Men det är mina favoritfärger så what's not to like?






 






Mönster: Different lines by Veera Välimäki
Garn: Wollmeise (det gröna) och Cascade heritage sock (det gula)
Stickor: 4 mm
Åtgång: Totalt 184 g
Övrigt: #2 för 2016

6 kommentarer:

  1. Upea huivi ja miten hienosti kuvattu...huivi pianon koskettimilla ⭐WoW⭐

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos <3 Harmi vain, että flyygeli on niin painava, en jaksa yksin siirtää, että olisin saanut paremman kuvan :)

      Radera
  2. Jag förstår att du gillar den, ser väldigt skön ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättemjuk och gosig, som en varm kram :)

      Radera