lördag 15 februari 2014

EFIT

Idag ska det så fotas igen :) Fler deltagare hittar du här.

Själv kommer jag att stickmysa vid Juthbacka herrgård i Nykarleby största delen av dagen. Pga., eller tack vare, detta kommer jag att ladda upp alla bilder sen ikväll när jag kommer hem. Ni som har Instagram kan följa min dag där, jag heter Ickamicka.




8-tiden

Tar på mig min stickring och dricker kaffe.




10-tiden

Sätter mig i bilen och styr mot stickmys!




Så här ser det ut bak i bilen :)




11-tiden

Godisbordet står dukat!




12-tiden

Nu kan alla stickerskor komma!




13-tiden

Då stickar jag provlapp för min gröna Vitamin.




14-tiden

Gofika!




15-tiden

Då plockar jag fram en gammal sockstickning.




Missade att fota fler bilder under stickmyset...

18-tiden

Då har jag gjort fusk-sushi (kallrökt lax, inte rå) första gånen!




19-tiden

Då landar jag i soffan med Vilma i knät. Tacksam för en fin dag!! Inga fler bilder denna gång, kvällen spenderades just så här :) Vi ses nästa gång igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar