torsdag 11 juli 2013

Dårskap & toffee

Dårskapen fortsätter. Jag inser att jag inte kommer att få allt färdigt, men det är ok. Topen jag började med i juni, den blir stor som ett tält trots att jag tagit bort en hel massa maskor. Kommer inte att sticka den färdig alltså. Men dessa sockor i härligt Fabel, dom är färdiga (har använt dom redan).







Vi njuter ute i solen, Vilma och jag, när tillfälle ges. I söndags, före vi firade sonens 17 års dag, stickade jag på min ToffeKofta ute i gungan.






Bara ärmarna kvar...





Bara en ärm kvar! Ville ha puffärmar, vilket jag också lyckades med :) Dock är avslutet för tight, jag ska riva upp det sista minskningsvarvet (gjorde tre varv med minskinigar) istället.




När vi var på dop till Helsingfors förra helgen, då fick jag min Spiral cowl klar. Ska bara fästa trådarna och blocka den lite lätt.

Här ser man att mitt högra öga fortfarande är svullet efter operationen. Ögat blir bättre hela tiden, igår var det redan tre veckor sedan operation!! Är så glad över att ha två ögon som båda tittar framåt, samtidigt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar