tisdag 28 maj 2013

Stickläger - fredag

Vi vaknade upp till en vacker dag. Vi inledde den med frukost blandat med gos.




Tvillingarna :)




Stilleben. Vackert sådant!




Min kommande Offe. Nystade garnet så jag bara hade att börja sen på lägret...




Sa jag redan att Docksta är vackert?!




Så var det dags... Memma!

"Är du säker på att man kan äta det här?"




"Oj nej..."




"Uj... Det var ju gott!"




Framme vid Kustladan. Utsikt från trappan till vår stuga var inte fy skam den heller.




Min toffestickning solar.




Vart man än tittade så satt glada stickerskor och stickade och skrattade tillsammans.




Gose-Johanna i en underbart vacker sjal som hon stickat!




Älsklings Ulrika i en vacker Solution.




Stick, stick, stick...



It´s mine, all mine!! Kunde inte motstå de vackra nyanserna! Lillemor har själv färgat de här garnen, ska bli en tröja eller kofta så småningom.











Lisa berättar en fin historia om filten vi stickat tillsammans till Monika. Jag fick torka tårarna fler än en gång...





Monika i randigt uppe i bild till vänster. Underbara kvinna!!




En sån värme, sån omtanke!






Ett glatt gäng :)






Solen gick ner och dag två i paradiset var över.





1 kommentar: