tisdag 19 mars 2013

Nytt i Garnstugan

Nu har jag uppdaterat webshopen med härliga nyheter! Jag kände till detta företag efter att jag för ca 5 år sedan köpte mina första sockblockare utav dem. Hör och häpna när han fortfarnade kom ihåg mig!!




Succaplokki är ett finskt företag som finns i Paimio, norr om Åbo. När han gör sina produkter använder han spill från industrin, gillar ekologiska tanken bakom dessa produkter! Hans uppfinningsrikedom är fantastisk, alla produkter är som ett smycke!

 



 Ett smycke beställde jag åt mig själv, Olga. Går och småler för mig själv när jag har det på mig, man blir på gott humör :) Jag hade knappt uppdaterat webshopen före ett smycke blev beställt, i detta nu finns ännu två halsband som går att beställa.






Även stickmarkörer och andra nyttiga sticktillbehör beställdes in samtidigt, alla med den samma ljuvliga fiffigheten bakom!


 





Det som finns kvar utav dessa produkter tar jag naturligtvis med mig till sticklägret i Härmä. Ännu ska vi orka vänta tre veckor! Har du gått och grunnat på om du ska delta? Det finns ännu tre platser kvar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar