måndag 13 februari 2012

Svar till min hemlis :)

Hej Hemlisen! Så roligt att du tittar in och hälsar på, trots att jag är lite kass med bloggandet för tillfället, ska ta mig i kragen...

Dina frågor vill jag ändå svara på nu genast :) Jag tycker om svarta teer, typ Earl grey, vet faktiskt inte om jag har testat rött... Grönt te slinker ner nån gång, inte så ofta, blir väl mest nåt örtte på kvällen i såna fall. Både pås- och löste är ok. Starka teer, såsom lakrits, is not my cupt of tea :D Så mer fruktigt söta istf starka :)

Blir nog bra det här, kram på dig!!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Amanda är med o pillar på datorn så de skickades iväg innan jag var klar - en riktig busa!!
    Spännande - ditt första paketet dyker upp snart!
    Lakritste är ngt jag låter bli oxå!!!
    Är ute & kikar runt, kan väl aldrig ha sån tur igen att Du är min hemlis igen =)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Du har fin blogg! Jag tittar in för första gången. Gillar te också, grön te är min favorit. Hoppas att du kryar på dig snart! trevligt veckoslut!
    Marja

    SvaraRadera
  4. Undrar om du fått post ännu? /Hemlisen

    SvaraRadera
  5. Jo, idag kom paketet!! Tusen tack kära hemlis! / Mikaela

    SvaraRadera