måndag 27 februari 2012

Paket!!!

Idag kom det, första paketet i hemlisbytet. Och vilket paket sen, jösses!!

I paketet fanns: 1 mönster till en sjal, magneter i hjärt-format (en alla hjärtans dag present), läppomada, doftgrejsimojs man kan hänga med vinterkläderna när de läggs undan, 2 st tivoli godisstänger, post-it lappar, en påse Polly (mmmm, lovely), en påse geléhjärtan, en "boll" broderigarn i ljuuuvligaste gräsgrön färg, en Addi rundsticka (precis vad jag önskat mig!) och sist men inte minst, 2 härvor Jaipur silk fino, en naturvit och en grön. Alltså, jag säger då bara, LOVELY!!!





Nu har jag totalt 3 härvor utav det här garnet efter att jag fick en grön i ett tidigare byte utav Lisa. Totalt 900 meter alltså... Nåt tips på ett sjalmönster där jag kunde använda alla 3 färger? Tills vidare ska jag bara goooosa med garnet :)




Så Hemlisen, fullträff!! Jag blev sååå glad! Hoppas att allt är med här nu på listan ovan, paketet var nämligen öppet i etta hörnet när det kom :/ Tusen tusen tack!! <3

3 kommentarer:

  1. Jestas!! Ihana yllätys. Laittaa ihan miettiin, että voi kääk -onkohan mun lähettämät paketit omalle sny:lleni ollenkaan riittäviä?? ..Pakko olla..

    SvaraRadera
  2. On ihan varmasti olleet riittäviä Pia. Tämä paketti nyt vaan sattui olemaan aivan superihana! :) / Mikka

    SvaraRadera
  3. jag fick mitt andra paket idag,, fast det inte är mars ännu.. hihi..du fick nog bra saker.. jag fick det å.

    SvaraRadera