måndag 29 augusti 2011

Stash

Länge har jag haft planer på att få upp hela min stash på Ravelry men ännu har jag inte kommit till skott, så att säga. Tills igår alltså. Då började jag det dryga jobbet med att fotografera alla garn och sen föra in all info på Rav. Jag höll på i ca 3 timmar i går och har idag suttit med detta i snart 5 timmar, ännu är jag inte halvvägs... Jag är nu uppe i 95 poster, både stash och sell/trade. Nåt måste jag ju göra så länge jag väntar på att jobbet ska börja ;) Här bjuder jag på några av mina favoriter som jag hittills har fört in:
























2 kommentarer:

  1. Men jösses! Och helt plötsligt blev mitt garnförråd väldigt litet! Fast jag har faktiskt mest restgarner i mitt. Jag är lite feg och vågar inte shoppa en massa garn om jag inte vet vad jag ska göra med det.. Jag är inte tillräckligt kreativ antar jag! =)

    Trevlig helg! Veronica

    SvaraRadera