lördag 11 juni 2011

WWKIP

Idag var det då den internationella sticka-bland-människor dagen. Jag åkte mot Kokkola och vår träff på Våffelcaféet... Jo, varmt är det...




Våffelcaféet är ett ställe jag gott kan rekommendera! Supergoda våfflor, utställningar och trevlig personal. Jag åt en våffla med sylt, grädde och vaniljglass, mmmm... Inte så värst lchf-ig, men låt gå för idag...




Jag stickade på min Yosemite, men hade också packat med mig regnbågsfilten...




Vi blev bara två på träffen, det var jag och Satu som satt och stickade och njöt utav det underbara vädret under trädkronans svalkande lövtäcke.






På väg hem hämtade jag dottern som varit och simmat. Otroligt vackert i skogen, härlig värme även här! Bilmätaren gick aldrig under +27 grader!




Nu väntar tjejkväll för mig och dottern, karlarna i huset är på språng. Gubben är i Åbo och sonen är på konfirmationslägret fortfarande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar