tisdag 26 oktober 2010

Lägret i bilder...

Tisdag idag... Helst utav allt skulle jag vara kvar i Övertorneå med mina nya härliga vänner... Här är lite bilder från sticklägret, titta ni så torkar jag tårarna... Ååååh, så jag saknar er!!




































 












Väl hemma möttes jag, förutom av en galen hund som tänkte dåna av när jag äntligen kom hem, av en stoooor garnlåda... Så synd att jag inte hann få med den till lägret... I lådan hittade jag detta...




Härvorna har jag faktiskt fått till själv, lite stolt är jag allt ;)

4 kommentarer:

  1. fastän jag avundas dig så jag blir GRÖN. Så skulle jag inte byta. Men nog ska jag allt komma ut och klämma på alla nya garner nån gång

    SvaraRadera
  2. Ååååååååå vilka härliga bilder!!!
    Ojoj vad jag saknar er!!

    Bilden med Therese och vågen är underbar, haha. :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder.
    Roligt att se tillbaka på en mycket lyckad stickhelg.
    Britt

    SvaraRadera
  4. oj vad jag saknar er alla när jag ser bilderna! Men herre gud vilka underbara garner du fått...det där manos-garnet, man tappar andan! Wow...vill ha, vill ha, vill ha!

    Kram på dig!!!
    /ah

    SvaraRadera