fredag 22 januari 2010

Grönt paket!

Igår fick jag mitt andra Hemlis-paket! Tyvärr har jag ingen bild på paketet ännu, det kommer senare ikväll då jag kommer hem från jobbet...

I paketet fanns två härvor härligt grönt sockgarn från Morjävs ullspinneri, 3 st stickmarkörer, 2 st värmeljus och choklad!! Garnet måste jag fundera på lite, tror nästan jag skulle vilja ha ett par vantar av detta... Får fundera på mönster lite... Chokladen var perfekt, mintchoklad och daim, mina två absoluta favoriter :) Ljus har jag alltid tänt, så även detta var perfekt...

Några ledtrådar fick jag också. Hemlisen heter Susanne (ännu säger detta mig inget, har inte lekt detektiv i bloggvärlden ännu..) och så har hon två hundar (finns de kanske omtalade på hennes blogg, om hon nu har en?)... Spännande, tror nästan jag får nosa runt liiiite...

Tack kära hemlis för ett perfekt paket!!

Bilden kommer alltså senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar