söndag 29 november 2009

FASTER!! ? + edit

Häärligt!!! Äntligen har Han kommit!!! Han, som vi har väntat så på...


Jag blev faster upphöjt till 3 idag när min yngre lillabror blev pappa. De fick en liten underbar gosse, 49 cm lång och 3030 g. Massor med svart hår på huvudet, en guldklimp som var värt all möda och allt besvär, enligt nyblivna föräldrarna :) Ett stort grattis till den nya familjen och förstås till den nya fastern ;)

Och nej, filten han ska få är inte klar ännu... Den sista raden rutor är virkad klar, nu återstår att sammafoga den remsan till de andra, redan sammanfogade, 11 remsorna. Sen virkar jag runt ett eller två varv och sen är den klar. Borde hinna idag alltså... Och de är ju på bb några dagar så det är ingen panik :)

Edit: Filten är klar! Jag virkade fasta maskor runt filten i går när jag tittade på Big brother finalen! Bilder kommer senare, när jag hinner fota...

2 kommentarer:

  1. Onnittelut tätöselle, niin ja tietenkin myös pikkuiselle ja perheelleen!!

    SvaraRadera