onsdag 15 juli 2009

Tävling?!

Snart tickar räknaren inpå 10 000 besökare!! Det var inte illa! Ett stort tack till er alla som läser om mina äventyr!! Nu måste jag nog fira detta med en tävling, men jag måste fundera lite till på vad för slags tävling jag ska ordna... Förslag, anyone??





Bilden är tagen nu senaste helg, när vi åkte iväg med husvagnen till Kuturanta... Vilma var mycket fundersam över vattnet, hon ville inte gå riktigt nära :) Hon har aldrig badat, borde hitta en strand där hundar är tillåtna så skulle vi få se om hon skull tycka om det eller inte ;)

1 kommentar:

  1. Jag har sett att folk haft tävlingar som innebär att man ska söka reda på ett visst antal olika fakta om bloggaren/bloggen genom att läsa igenom äldre inlägg, vinst kanske kunde vara nåt av de härliga garnen i butiken =)?
    H: Mia

    SvaraRadera