lördag 6 juni 2009

Shopping

Igår var jag till Ikea med en god vän. Jag fick inhandlat hyllor som jag ska ha till Garnstugan, plus en massa annat kul :) Passade på att besöka Coop också, fick köpt lite flingor och gryn som inte finns i Finland. En sticktidning köpte jag också, Kreativ stickning (finns inte heller i Finland)... Inget garn, jag tycker jag har så det räcker för tillfället :)

När jag kom hem kollade jag antalet besökare på garnstugan och jag blev mycket glad över resultatet! När jag for hemifrån på morgonen stod räknaren på 161 och när jag kom hem på 307! Så en hel del hade tittat in i min shop under dagens lopp :) En stickvän hade skrivit om garnstugan och via hennes blogg hade nästan 50 besökare hittat till mig!!! Jag blev så glad så jag nästan fick tårar i ögonen!! Det roligaste var nog när jag kunde konstatera att jag fått min första beställning........... Lycka!!! Jag hade svårt att somna på natten pga. mitt breda leende :)

Nu ska jag ta och packa lite garn inför morgondagens garnparty. Ska bli häftigt att testaatt hålla ett garnparty, det är nåt nytt för mig. Hoppas det blir roligt (det blir det säkert).... Ha en bra dag go vänner!!

1 kommentar:

  1. Så roligt! Lycka till med garnpartyt. Det blir säkert kul. Från teeteeShop i Borgå och Niina Kaakkurivaara kan jag hälsa att det lönar sig att sticka upp en bit av mångfärgade garn så att ev. köpare får en uppfattning om hur stickningen kommer att se ut. vana stickare har lättare att föreställa sig färgbilden som växer fram. Men nybörjarna vågar inte köpa s¨dant de inte ser först. Det ligger kanske något i det?
    Ha det gott!

    SvaraRadera