onsdag 13 maj 2009

Skäms på mig :(

Jag får be så mycket om ursäkt för min senaste tid som icke-bloggare... Inga bilder har ännu heller presterats, fattar inte varför det ska vara så svårt! Livet går i 100 km/h just nu, det händer massor!! Jag hinner inte riktigt med det här att blogga för tillfället. Jag stickat lite när jag hinner, blir kanske ett-två varv per kväll. Känner att jag skulle vilja ha en riktigt rolig stickning nu, känns "tråkigt" att bara sticka på den blå sjalen...

Jag har börjat med en liten hobby vid sidan av mitt jobb och mitt företag. Jag är konsult för ett hudvådsföretag, känns riktigt roligt! Jag var ute första gången igår, pirrigt, men det gick nog helt ok, tror jag i alla fall...

Mitt företag, det knallar på. Idag får jag hem de första varorna, bilder utlovas :) Nu i helgen kommer vi att fira dottern som fyller nästa vecka. Då är hon borta, så det blir kalas redan nu. Vi kommer att fira i dagarna tre. På två kalas är jag och gubben förpassade ut i husvagnen, hon vill ha disco "i fred"!! Jo, jag tackar jag, hon är ju bara 11 år! Hon tyckte att hon skulle få ha helt FF, dvs. att vi inte skulle vara hemma, men nu är vi ju på gården så vi har uppsikt över huset och discot hela tiden. En filmkväll för sina tjejkompisar som bor här i närheten kommer hon att ha på lördag, husvagnen för oss igen... Men månne jag då skulle kunna ha tid att uppdatera med lite bilder?! Försöka duger i alla fal...

Nu ska jag stressa iväg till jobbet.. Min jobbarkompis har vintersemester den här veckan så jag är ensam. Blir långa, tunga dagar. Igår var nog den värsta dagen på länge, trots att jag igår hade hjälp av vår inhoppare... När jag kom till jobbet visade köttdiskens varor på +20 grader!!! Ids inte säga hur mycket vi slängde bort, men det blev mer än 10 säckar mat :( Tar förstås inte risken och säljer mat som kan göra att kunden blir sjuk. Så idag har vi ny kompressor på kommande, förhoppningsvis har vi en fungerande disk i kväll. På fredag har vi sommaröppning så tills dess måste den fungera!!

Nu måste jag rusa, ha en bra dag go' vänner!! :)

1 kommentar:

  1. Går dagen gick suveränt. Det kan jag intyga!
    Ha en bra dag! Och tack för gårkvällen än en gång!//Mary

    SvaraRadera