fredag 22 maj 2009

Hemlis 5 är slut...

I onsdags fick jag mitt sista Hemlis 5-paket... Så sorgligt att det nu är över, jag har blivit så glad varje gång jag har fått paket av min hemlisvän, som visade sig vara Lissy med bloggen garntrasslan... En stor varm kram till dig kära Lissy för dina underbara paket!! Du har gjort mig så glad varje gång jag har fått paket under våren :)

I det tredje och sista paketet fanns nåt jag inte testat tidigare... Pärlor att sticka med!! I en vacker röd färg, matchar de 2 röda Alpaca nystanen som också fanns i paketet... Jag kommer att sticka muddarna, det ska bli så spännande att testa!! I paketet fanns också specialnålar att trä på pärlorna på garnet (visst ska jag trä på hela burken med pärlor på en gång? Jag antar att det är 200 st pärlor i burken iom att det enl. mönstret ska vara 200 st??!) och en supercool varvräknare som man kan ha runt halsen! Jag är lite insnöad vad det gäller varvräknare, älskar dem!! Jag har två stycken som jag har på stickorna när jag stickar, det här var en ny variant... Ja, ett mönster på en Pärlmudd fanns också med... Och så ett vackert kort med violer där Lissy skrivit så vackert till mig :)

Så TACK TACK TACK kära du!! Och en underbar sommar med mycket sticktid önskar jag dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar