torsdag 16 oktober 2008

Sockblockers???

Kan nån vänlig själ berätta för mig var jag kan få tag på dessa sockblockers?? Utan att beställa dem hemskt långt ifrån... Om jag kunde få tag i dem i Finland, perfekt, men att beställa från Sverige går också bra... Hittills har jag hållit mig från att beställa längre ifrån, blir dyrt nog som det är ;)


Voisko joku ystävällinen kertoa mistä voisin sukkablokkaajia tilata?? Jos Suomesta saisin tilattua, mainiota, mutta Ruotsikin käy. Kauempaa en ole vielä tilannut mitään, tulee tarpeeksi kalliiksi niin kuin nyt on... ;)

2 kommentarer:

  1. http://liinanvillat.blogspot.com/
    Tuolta ainakin löytyy!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tänkte se om jag kunde be dig om en liten tjänst... Det är så att jag kikade in på länken i förra kommentaren här och hittade detta http://liinanvillat.blogspot.com/2008/09/no-ei-mulla-mitt-valmista-oo.html
    Jag tycker handen är helt fantastisk men jag förstår inte vad det står om den... Om du är dit och läser något, skulle du kunna se om det är så att det är tjejen själv som gör dom (och säljer?) eller om hon har köpt dom någonstans o isf om det står vart dom är köpta. Jag är supersugen på en sån där hand. :-)

    Tack på förhand!
    Elin

    SvaraRadera