måndag 13 oktober 2008

Post - Postia

Idag kom den äntligen!! Novitas vinternummer! Fullspäckad med underbara stickmönster, kan inte välja på vilken jag ska sticka först! Många kommer det att bli, blev så överraskad över hur många fina mönster som fanns med!

En lapp från posten fick jag också idag! Min finska hemlisvän har skickat mig det tredje paketet! Vete fåglarna hur jag ska kunna hålla mig och göra mat innan jag rusar iväg till posten ;) Efter det blir det vävkurs, ska fortsätta på min chokladbruna pläd... Bilder på gåvan jag fick kommer senare!


Tänään tuli vihdoinkin Novita kerhon talvinumero! Täynnä toinen toista ihanempia neuleita, huiveja ja sukkia!! En tiedä mistä aloittaa!! Harvinaista että näin monta ohjetta mahtuu yhteen lehteen...

Postista tuli myös lappu... Snyni on lähettänyt minulle kolmannen paketin!! Miten voinkaan pysyä kotona niin kauan että ruokaa ehtisin tehdä?? Sen jälkeen kun paketin olen hakenut, on kudontakurssin vuoro... Jatkan huovan kutomista... Kuvia paketista siis myöhemmin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar