onsdag 8 oktober 2008

Böcker - Kirjoja

I slutet av förra veckan gjorde jag en liten beställning till Adlibris. Mina nya bokhyllor är ju så tomma, jag måste få mera böcker! :) Nå, riktigt så är det inte, men en bra ursäkt... Fortfarande finns nån boklåda uppe på vinden, så boklagret är inte tomt ännu.... Idag kom 2 av 3 böcker. Jag hade beställt Stich'n bitch A knitter's design journal och Åsa Linderborgs Mig äger ingen. En stick relaterad bok är ännu på kommande :) Journalen verkar som en bra bok att samla alla mått och dylikt i, kanske jag vågar mig på att designa en egen tröja?!


Viime viikolla tilasin muutama kirja Adlibriksesta. Uudet kirjahyllyni ovat toistaiseksi niin tyhjät, pakkoahan niitä kirjoja on hankkia! No, ei asia ihan niinkään ole, vielä on kirjalaatikoita vintillä... Tänään tuli kaksi kirjaa kolmesta. Olin tilannut Stich'n bitch A knitter's design journal ja Åsa Linderborgin Mig äger ingen. Vielä on yksi kutomisaiheinen kirja tulossa... Nyt voin siis yhteen kirjaan pistää mittoja muistiin, ehkä jopa suunnitella omaa neuletta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar