Stickäventyr
Sidor
Knitcamp 3-6.9.2026 Pörkenäs
söndag 24 oktober 2010
Lycka
Hemma efter en alldeles underbar helg uppe i Övertorneå med alldeles underbara människor!! Som jag saknar er redan... Jag skriver mer i morgon och lägger upp bilder, nu blir det natten...
1 kommentar:
Ulrika
25 oktober 2010 kl. 11:57
Saknar dig massor!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Saknar dig massor!!
SvaraRadera