lördag 3 december 2011

60 000

Nu, äntligen! Nu börjar festen, måste ju fira att jag har haft hela 60 000 besökare på min blogg!! Nu är det alltså dags för tävling här på Stickäventyr!

För att vinna detta paket, innehållandes två nystan underbart Carmen från Permin (85 % ull och 15 % lin, kommer upp i webshopen i sinom tid), ekologiskt te, Green tea Jasmine, och en tesil från Sagaform, ska du lämna en kommentar till detta inlägg! En kommentar/person. Du får gärna berätta åt andra om tävlingen, men det blir en lott per person i alla fall.

Så, låt kommentarerna komma :D









Edit: Kära nån, jag glömde ju att skriva när tävlingen avslutas! ;) Så, tävlingen är öppen fram till lucia, den 13.12 kl 20.00 finsk tid :)

56 kommentarer:

  1. Vilket underbart paket!
    Såklart man vill testa lyckan!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Wow! Häftig vinst!
    Klart jag vill vara med! :)

    SvaraRadera
  3. Oprovat garn alltid spännande. Din blogg kul att kolla in Du har så bra smak när det gäller färger, samma som mig :-) /Åsa

    SvaraRadera
  4. Ho ho ho! Är det du som är tomten iår? ;)
    Hoppas jag ha lyckan på en fin julklapp :D
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fina vinster, hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  6. Jag vill jättegärna vara med i din utlottning!! <3

    SvaraRadera
  7. Grattis !
    Så fint pris vill jag gärna vinna dessutom är ju grönt alltid rätt.
    Maria F.
    iafahlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. 60 000, det är många det. Är gärna med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  9. Grattis till 60 000!!! Fantastiskt. Jag vill vara med i utlottningen och hjälper dig att sprida tävlingen i min blogg.

    SvaraRadera
  10. Onnittelut!
    Mukavaa Joulun odotusta!

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till 60 000 besökare. Själv har jag precis startat min blogg och har väl haft snart 300 besökare.......Jag vill jättegärna pröva lyckan i din tävling, fin tävlingsvinst! Titta gärna in på min blogg. Ha en trevlig 2:a advent// Tina

    SvaraRadera
  12. Såklart man vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  13. Jag är också med och tävlar om dina fina priser.

    Fridfull adventstid!
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Oj så fin vinst! Visst vill jag vara med och ta chansen!
    Grattis till alla beökare :)

    SvaraRadera
  15. Grattis till dina 60 000 besökare! Så fint vinstpaket! Klart att jag vill vara med och försöka vinna det. :)

    SvaraRadera
  16. Wow, det klart att man vill vara med och försöka vinna här! Grattis till alla dina besökare, så härligt!

    SvaraRadera
  17. Hej
    Vill väldigt gärna vara med i din utlottning.
    Må gott och glöm inte av att njuta av julen
    Eva

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med i utlottningen. :)

    SvaraRadera
  19. Garnet ser spännande ut och grönt är ju aldrig fel ;). Jag är med!

    SvaraRadera
  20. Onnea! 60899 näyttää nyt mittari.
    Langan väri on upea vihreä :)

    SvaraRadera
  21. Grattis till så många besök. Jag vill jättegaärna vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  22. Grönt garn......... kan jag inte motstå.
    Spännande kvalitet också.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  23. Grattis! Vinsten är så fin att jag absolut vill vara med.

    SvaraRadera
  24. grattis till 60000 besökare, de e en hel del. Vill gärna vara med i utlottningen :) Trevlig julväntan.

    SvaraRadera
  25. Vill gärna vinna lite garn som jag aldrig testat förut!
    mvh Veronica
    virre.orust@telia.com

    SvaraRadera
  26. Åh vilken underbar färg på garnet! Jag vill gärna vara med och tävla. :-D

    /Monita

    SvaraRadera
  27. Klart man vill vara med i utlottning av ett så fint paket.Nu sätter jag mej och håller tummarna.

    SvaraRadera
  28. Grattis till blogglyckan!
    Och vilket fint paket!
    Jag drar en lott och håller tummarna för vinst!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  29. det här vill man ju inte missa

    SvaraRadera
  30. Grattis till alla besök!
    Kul att du vill fira - jag vill gärna vara med!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  31. klart att jag oxå vill va med o tävla..länkar från min blogg-Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  32. Jag har ett tag funderat på att fylla på garderoben med lite grönt, det du lottar ut ses så perfekt ut. Hoppas på tur! Grattis till så många besökare på bloggen!
    Hälsar Bysse

    SvaraRadera
  33. Klart jag vill vara med.
    Grattis!

    SvaraRadera
  34. Vilka fina färger. Vill gärna vara med i tävlingen.

    Önakullan

    SvaraRadera
  35. Spännande vinster, både te och garn är oprovat hos mig, så det vill jag gärna vara med och försöka vinna.Härlig grön färg!
    Kram!// BiZen

    SvaraRadera
  36. superhärligt paket...det är klart jag vill pröva lyckan!

    SvaraRadera
  37. Hej! Jag vill gärna vara med i ditt lotteri!!!

    SvaraRadera
  38. Jaaaaa, detta kan man ju inte motstå =) Måste pröva lyckan =) God fortsättning!

    SvaraRadera
  39. Grattis till alla 60 000 besökare! Det måste vara skoj. Jag vill gärna vara med till chansen att vinna ditt fina paket.

    SvaraRadera
  40. Ja visst vill jag vara med. Nu är det nog snart min tur att vinna. Jag skriver upp dig på min blogglista

    SvaraRadera
  41. Fina färger... man börjar längta till våren :)

    SvaraRadera
  42. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  43. Vilket underbart pris du ska dela ut! Grattis till alla beökare, ha det så gott!

    SvaraRadera
  44. Grattis, grattis till en fin blogg. Vill gärna delta i utlottningen.

    monicabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Härligt! Läser dig blogg då och då och vill ju inte missa detta! Kanske det blir en överraskning ytterligare på födelsedagen om jag skulle ha tur i ditt lotteri;-)

    Maria L

    maijjus@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. hej
    va kul jag hoppas turen är på min sida.Tackför en bra blogg
    mvh marie

    SvaraRadera
  47. Vilket mysigt paket! Självklart vill jag vara med i utlottningen. Grattis till 60 000 besökare!

    SvaraRadera
  48. ja joo-o... Tahtoo olla mukana arvonnassa!

    SvaraRadera
  49. Grattis till alla 60 000 besökare klart att jag oxå vill vara med och fira.

    SvaraRadera
  50. Grattis till 60000 besökare! En fin vinst! Jag vill gärna delta i utlottningen.
    mvh Siv
    ronnb55(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  51. 60 000 besökare, det är inte illa =)
    Jag vill gärna vara med i din tävling

    SvaraRadera
  52. Åhh, jag vill tävla.
    Grattis förrsesten!

    SvaraRadera
  53. Mahtava määrä kävijöitä, onnittelut siittä. Oispa upea paketti, toivottavasti onni potkaisee. :) Mukavaa joulun odotusta.

    SvaraRadera
  54. Oj Oj tänk om jag skulle vinna detta vackra garn.
    Oj så många besökare. Nu ska jag titta närmare på din blogg som jag just upptäckt.
    Anna Maria Hult

    SvaraRadera
  55. Grattis till så många besökare! :)
    Självklart är jag med och tävlar!

    jennysgarn@gmail.com

    SvaraRadera